10 dagar kvar till julafton & ingen snö..

Snälla kära jultomte. Skulle inte du kunna vara så jätte snäll och fixa lite snö till julafton? Jag behöver bara liiite. Men helst mycke snö! Jag tycker inte att de blir någon jul utan snö... Nej. Så snälla tomten! Snälla.

Måndag: Började 10 i 10! Hände väl inge kul. sen på kvällen var de hoppning på chanel! ♥ Hon vägrade en gång, då jag satte mig på halsen.. hehe ;) Men annars gick de ganska bra! :)

Tisdag: I skolan torkade jag & sassa borden i matsalen sen fick vi chokladboll & festis! På kvällen var de match mot 97-laget. Vi vann med 6-2! :D

Idag: Har jag & sassa stått i caffeterian i skolan. Fick kexchoklad, festis & glass! dock saknades de tre kronor i kassan. Men någon av oss har väl slagit in fel för har man gjort de så går de inte at ta bort.. Fast tre kronor är väl inte så mycket? ;)
Ikväll ska jag faktiskt inte göra någonting! Jag ska lägga mig tidigt!! Annars är de ingenting! Nu orkar jag inte skriva mer. haha ;)

KRAM ♥


Kommentera här:


Kategorier


Arkiv



RSS 2.0