3 dagar kvar..

Igår kväll var de ridlektion på Mira-Bell! Hade tänkt att jag skulle rida barbacka sista gången, men på fjordingen fick de bli sadel! ;) Senast jag red henne i sommras var hon inte särskillt villig att göra de hon skulle.. Men jag ångrade faktiskt sen att jag tog sadel för hon var jätteduktig! ♥ Sen hade Erica med en supergod tårta som vi åt! :)

Idag i skolan började vi 8.45 i folketshus. Såg på the nightmare before christmas. Den var inte superbra men lite rolig var den att! ;) Var tillbaka vid 11-tiden. Såg lite på handbollsturneringen, sen åkte jag & clara hem och åt köttbullar & makaroner!  Hade sen en lektion 13.50. No med jeperdy (stav). Slutade 14.30!

Nu har jag äte mat och om en stund är de fotbollsträning!

Hörs imorgon! ♥


Kommentera här:


Kategorier


Arkiv



RSS 2.0